Rechercher dans ce blog

Monday, July 19, 2021

Florin Călinescu părăseşte emisiunea Românii au talent şi PRO TV. Ce a declarat actorul - Mediafax

„Cu oarecare părere de rău, vă anunţ ca renunţ la colaborarea cu actualul management al PROtv. Deci, şi la” Românii au talent”.

Detalii, mai încolo. Vorbesc ca fondator. 1 dec. 1995”, a scris Florin Călinescu, pe pagina sa de Facebook. 

 

 

 

Florin Călinescu a intrat în juriul show-ului „Românii au talent“ în octombrie 2015, în locul lui Constantin Cotimanis.

 

Am dat concurs şi, dintre mai mulţi concurenţi, m-am mirat şi eu că am avut această ocazie. Talentul meu este să vorbesc oamenilor. Mi-a fost dor de oamenii cărora mă adresam. Ma întrebau pe stradă ce fac şi când revin. Românii au mai mult talent decât alte popoare. Nu am putut să refuz invitaţia”, spunea actorul, la momentul respectiv.

 

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Adblock test (Why?)


Florin Călinescu părăseşte emisiunea Românii au talent şi PRO TV. Ce a declarat actorul - Mediafax
Read More

No comments:

Post a Comment

Nicoleta Luciu, batuta cu bestialitate! In ce stare se afla acum vedeta. Detalii zguduitoare - VoxBiz

Una dintre cele mai cunoscute și dorite femei din România ascunde o dramă de neimaginat. Este vorba despre Nicoleta Luciu care are un tecut...