Rechercher dans ce blog

Saturday, May 29, 2021

Ce va face Ana Maria Mărgean cu premiul de 120.000 de euro de la Românii au talent. Planurile surpriză ale câștigătoarei - PLAYTECH

Ana Maria Mărgean, câștigătoarea sezonului 11 a emisiunii Românii au Talent, a fost prezentă azi în platoul știrilor dimineții, de la Pro TV.

Ce va face Ana Maria Mărgean cu premiul de 120.000 de euro de la Românii au talent

Ana Maria Mărgean a vorbit despre experiența sa cu muzica, despre cum a descoperit ventrilocia, dar și ce anume va face cu premiul în valoare de 120.000 de euro.

”Eu cant de la cinci ani, dar ventrilocia am descoperit-o pe YouTube. Eu imi doresc sa bucur in continuare sufletele oamenilor. Papusile s-au simtit foarte bine alaturi de mine pe scena. As vrea sa pregatesc niste spectacole si chiar m-as bucura. Deocamdata, ma bucur de acest moment frumos, am timp sa ma gandesc ce fac cu premiul, probabil o sa investesc in educatia mea muzicala, dar mi-as lua si un catel, un pomeranian, dar m-as multumi cu orice catel pufos. Colegii mei au avut niste reactii foarte frumoase, la fel si profesorii m-au sustinut. Am primit multe mesaje de sustinere. Eu le-as transmite copiilor sa faca ce le place si sa incerce”, a spus Ana Maria Mărgean.

Vrea să facă un duet cu Andra

Tânăra în vârstă de 11 ani a ținut să îi mulțumească și Andrei pentru ca i-a dat Golden Buzz-ul care a trimis-o în semifinale, spunând că acest lucru i-a dat mare încredere de sine. De asemenea, Ana Maria Mărgean a declarat că speră ca într-o zi să poată face un duet cu marea artistă.

”Am intrat in competite cu gandul ca totul va fi bine si am plecat cu gandul ca am iesit castigatoare. A fost cea mai frumoasa experienta din viata mea. Mi-a dat multa incredere in mine acel Golden Buzz dat de Andra, sper ca intr-o zi voi face un duet cu ea. Eu as vrea sa fac o cariera si din muzica, si din ventrilocie, sa continuu cu ambele”, a mai spus Ana Maria Mărgean.

Ana Maria Mărgean a reușit să câștige concursul, iar Andra a fost extrem de fericită. De altfel, imediat cum a auzit că ea este marea câștigătoare, a mers la ea pe scenă și a felicitat-o.

Artista a luat-o în brațe și a încercat să îi diminueze din emoții. A strâns-o la piept și s-a bucurat enorm pentru aceasta.

„În primul rând vreau să îi mulțumesc Andrei, că a apăsat Golden Buzz-ul și am ajuns în finală. Le mulțumesc oamenilor care m-au votat, profesorilor de canto și ventrilocie, dar și familiei”, a spus Ana-Maria Mărgean, atunci când a aflat că a câștigat Românii au Talent sezonul 11.

Adblock test (Why?)


Ce va face Ana Maria Mărgean cu premiul de 120.000 de euro de la Românii au talent. Planurile surpriză ale câștigătoarei - PLAYTECH
Read More

No comments:

Post a Comment

Nicoleta Luciu, batuta cu bestialitate! In ce stare se afla acum vedeta. Detalii zguduitoare - VoxBiz

Una dintre cele mai cunoscute și dorite femei din România ascunde o dramă de neimaginat. Este vorba despre Nicoleta Luciu care are un tecut...