Rechercher dans ce blog

Friday, February 25, 2022

Teo Trandafir a părăsit platoul emisiunii de la Kanal D. Ce s-a întâmplat după o discuție între Andreea Raicu și Bursucu - PLAYTECH

Teo Trandafir a părăsit platoul show-ului pe care îl prezintă alături de Bursucu. Cei doi au avut-o ca invitată pe Andreea Raicu, iar situația a ieșit de sub control când vedetei i s-au pus câteva întrebări inconfortabile. Ea a fost invitată la Teo Show, însă lucrurile nu au mers deloc cum se aștepta vedeta.

Andreea Raicu, deranjată de întrebări

Bursucu i-a pus câteva întrebări pe care bruneta le-a considerat deplasate, așa că i-a răspuns pe măsură. El a atins un subiect sensibil pentru Andreea când a întrebat-o dacă a plecat în vacanță cu iubitul ei. 

Vedeta s-a arătat deranjată de faptul că prezentatorul nu a fost atent la discuțiile anterioare pe subiect.

”Cu cine ai fost în Maldive?”, a fost curios să afle Bursucu.

„De ce nu ai întrebat așa?”, i-a răspuns Andreea Raicu.

„Mie îmi e frică de Andreea Raicu, că o dată o iau nervii și totuși… fiind un nume în televiziunea din România, dacă se ia de tine… nu e bine”, a spus prezentatorul.

„Am fost cu nişte prieteni, am avut două camere închiriate. (…) Te transformi într-un personaj care mă întreabă de fiecare dată același lucru. Te apropii prea mult și intri în spaţiul meu personal, ai grijă!”, a răspuns Andreea Raicu.

„Ai suficient loc!”, a completat prezentatorul de la Kanal D.

„Eu decid asta, nu tu! În plus, nici măcar nu vorbeam despre Maldive, ci despre Thailanda. Am pretenţia să mă asculţi, ţi-am spus acum două minute”, a spus Andreea Raicu.

„Eu am rămas blocat cu Maldive, ce vrei?!”, s-a scuzat Bursucu.

Teo Trandafir a plecat din platou

Încercând să detensioneze situația, Teo Trandafir s-a ridicat de pe scaun și a încercat să se ascundă în culise, în spirit de glumă.

 „Mă ascund undeva. Găsesc, găsesc! O secundă mă scuzați”, a spus Teo. 

„Nu pleca! Unde te duci? Tocmai o întrebam dacă a fost cu iubitul. (…) Tocmai a fost cu iubitul și cu încă un cuplu, asta mi-a spus”, a spus Bursucu. 

Amuzată de situație, Teo a spus: „Îmi e rușine”. S-a întors apoi și s-a așezat lângă colegul ei și invitata lor.

Adblock test (Why?)


Teo Trandafir a părăsit platoul emisiunii de la Kanal D. Ce s-a întâmplat după o discuție între Andreea Raicu și Bursucu - PLAYTECH
Read More

No comments:

Post a Comment

Nicoleta Luciu, batuta cu bestialitate! In ce stare se afla acum vedeta. Detalii zguduitoare - VoxBiz

Una dintre cele mai cunoscute și dorite femei din România ascunde o dramă de neimaginat. Este vorba despre Nicoleta Luciu care are un tecut...