Rechercher dans ce blog

Friday, February 25, 2022

Motivul pentru care Teo Trandafir a plecat din propria emisiune. „Îmi este rușine” - IMPACT

Scene incredibile petrecute la Kanal D, cu Teo Trandafir în direct! Îndrăgita prezentatoare TV a decis să părăsească platoul propriei emisiuni în care era invitată Andreea Raicu. Toți telespectatorii au rămas cu gura căscată și nu le-a venit să creadă că gazda emisiunii părăsește show-ul. Iată cum și-a motivat Teo Trandafir decizia!

Andreea Raicu și Bursucu, schimb dur de replici în emisiunea de la Kanal D

Andreea Raicu a fost invitată, recent, în platoul emisiunii moderate de Teo Trandafir și Bursucu, de la Kanal D. Fosta prezentatoare de televiziune a vorbit despre vacanța pe care a petrecut-o în Thailanda.

La un moment dat, aceasta a avut parte de un schimb de replici cu colegul lui Teo Trandafir. Vedeta i-a atras atenția prezentatorului că nu este atent la discuțiile purtate în platou.

”Cu cine ai fost în Maldive?”, a întrebat Bursucu.

„De ce nu ai întrebat așa?”, i-a răspuns Andreea Raicu.

„Mie îmi e frică de Andreea Raicu, că o dată o iau nervii și totuși… fiind un nume în televiziunea din România, dacă se ia de tine… nu e bine”, a spus prezentatorul.

„Am fost cu nişte prieteni, am avut două camere închiriate. (…) Te transformi într-un personaj care mă întreabă de fiecare dată același lucru. Te apropii prea mult și intri în spaţiul meu personal, ai grijă!”, a răspuns Andreea Raicu.

„Ai suficient loc!”, a adăugat prezentatorul de la Kanal D.

„Eu decid asta, nu tu! În plus, nici măcar nu vorbeam despre Maldive, ci despre Thailanda. Am pretenţia să mă asculţi, ţi-am spus acum două minute”, a spus Andreea Raicu.

„Eu am rămas blocat cu Maldive, ce vrei?!”, a replicat Bursucu.

Teo Trandafir
Teo Trandafir

Teo Trandafir a plecat din emisiune

După ce a asistat la schimbul de replici dintre cei doi, Teo Trandafir a decis să ia prim planul. Prezentatoarea TV a părăsit platoul pur și simplu și s-a ascuns în culise, încercând să detensioneze situația.

„Mă ascund undeva. Găsesc, găsesc! O secundă mă scuzați”, a spus Teo.

„Nu pleca! Unde te duci? Tocmai o întrebam dacă a fost cu iubitul. (…) Tocmai a fost cu iubitul și cu încă un cuplu, asta mi-a spus”, a spus Bursucu.

Vizibil amuzată de discuția celor doi, Teo a spus: „Îmi e rușine”. S-a întors apoi și s-a așezat lângă colegul ei și invitata lor.

Amintim că Teo Trandafir este una dintre cele mai apreciate și longevive prezentatoare TV din țara noastră. Cunoscuta vedetă are o experiență vastă în televiziune. De-a lungul timpului , aceasta a lucrat la diferite posturi precum Tele7ABC, Antena 1, PRO TV. În prezent, Teo are propriul show la Kanal D, din anul 2013.

Adblock test (Why?)


Motivul pentru care Teo Trandafir a plecat din propria emisiune. „Îmi este rușine” - IMPACT
Read More

No comments:

Post a Comment

Nicoleta Luciu, batuta cu bestialitate! In ce stare se afla acum vedeta. Detalii zguduitoare - VoxBiz

Una dintre cele mai cunoscute și dorite femei din România ascunde o dramă de neimaginat. Este vorba despre Nicoleta Luciu care are un tecut...