Rechercher dans ce blog

Sunday, February 27, 2022

Dan Bittman se consideră vinovat pentru divorțul de Liliana Ștefan! Ce relație există acum între cei do - WOWbiz


In articol:

Dan Bittman și Liliana Ștefan și-au spus adio după aproximativ un sfert de secol de căsnicie. Cei doi au împreună 3 copii, însă se pare că nu au rămas în relații foarte bune după divorț. În cadrul unui podcast, artistul a mărturisit că și-ar dori să aibă o relație mai bună cu mama copiilor săi, însă Liliana Ștefan ar opune rezistență.

Dan Bittman  a uimit pe toată lumea când, la finalul anulu 2020, a declarat că relația cu fosta sa soție se încheiase de 4 ani și că nici nu mai locuiau în aceeași casă de un an.

Dan Bittman și Liliana Ștefan

[Sursa foto: Instagram]

Citeste si: Dan Bittman i-a dat emotii uriase Alexandrei Ungureanu!

Citeste si: Războiul s-ar putea încheia RAPID. Ce vrea Rusia de la Ucraina, în schimbul păcii! Unica CERINȚĂ..- bzi.ro

Dan Bittman se consider vinovat pentru divorț

Dan Bittman a iubit-o foarte mult pe femeie care l-a făcut tată și recunoaște că relația lor a ajuns din final din cauza atitudinii sale din timpul relației. Nu-i place că nu mai există comunicare între ei, însă, cel puțin pentru moment, artistul nu poate schimba situația.

Copiii se împart între părinți și, din cauză că are o comunicare deficitară cu fosta soție, acest lucru se răsfrânge și asupra copiilor.

Citeste si: Dan Bittman, acuzații grave la adresa Andreei Esca: „Cred că Andreea Esca și-a înscenat boala? Da”

„Din păcate, nu sunt bine cu Liliana, în sensul că ea a închis toate căile de comunicare. Eu o înțeleg, are toate motivele să o facă, voiam doar să rămân într-o relație mai bună decât sunt acum cu ea, pentru copii.

Asta-i tot! Ni-i împărțim, vin vreo trei zile la mine, restul la ea. I-am lăsat ei toate casele ca să nu aibă nicio problemă materială. Eu sunt bine, nu am nicio problemă! Însă, îmi pare rău pentru copii, pentru că avem un sistem de comunicare mai dificil. Asta-i singura chestie care mă deranjează! Sper să-i treacă, pentru că eu nu țin supărarea! Nu spun că ea mi-a făcut rău, mi-a făcut chiar foarte bine! ”, a declarat Dan Bittman în podcast-ul Fără Filtre.

De asemenea, Dan Bittman a ales să-i lase fostei sale soții toate casele pentru a nu avea probleme financiare. Singurul lucru care îl deranjează pe solist este că, din cauza lipsei comunicării cu Liliana Ștefan, are de suferit și comunicarea dintre copii și tatăl lor, însă speră că această problemă se va rezolva de la sine în timp.

Distribuie pe:

Adblock test (Why?)


Dan Bittman se consideră vinovat pentru divorțul de Liliana Ștefan! Ce relație există acum între cei do - WOWbiz
Read More

No comments:

Post a Comment

Nicoleta Luciu, batuta cu bestialitate! In ce stare se afla acum vedeta. Detalii zguduitoare - VoxBiz

Una dintre cele mai cunoscute și dorite femei din România ascunde o dramă de neimaginat. Este vorba despre Nicoleta Luciu care are un tecut...