Rechercher dans ce blog

Friday, October 15, 2021

Cu ce probleme de sănătate se confruntă Gina Pistol. Prezentatoarea Chefi la cuțite le-a cerut ajutorul - Spynews

  • Gina Pistol se confruntă cu dureri grave de cap.
  • Vedeta cere disperată ajutor.

Gina Pistol este mămică cu normă întreagă, o iubită model și o femeie de casă, dar, uneori, chiar și eroinele mai ajung să aibă nevoie de ajutor.

Gina Pistol se confruntă cu grave probleme de sănătate

Astfel că acum, pe pagina personală de Instagram, partenera de viață a lui Smiley a făcut un anunț care i-a speriat pe cei care fac parte din comunitatea sa online. Diva spune că de multă vreme are probleme cu coloana, iar acum se resimte mai mult ca niciodată.

Fapt pentru care durerile de cap sunt aproape nelipsite, iar intensitatea lor o îngenunchează. Tocmai de aceea este în căutarea unei soluții care să îi mai amelioreze durerile, cum ar fi o pernă specială, pentru care are nevoie de recomandare fanilor ei.

”Mă mai lupt și cu o durere de cap de ceva vreme, nu dorm într-o poziție bună, am și probleme cu cervicală, dacă știți, dacă ați folosit vreo pernă care ajută la asta, recomandați-mi, vă rog din suflet, că nu mai rezist cu durerea asta de cap. Mă doare în valuri, am momente când nu mă doare, puține, dar și când mă doare îmi vine să-mi plâng de milă”, a spus Gina Pistol pe pagina personală de Instagram.

Și pe lângă această problemă de sănătate, nici starea de spirit a vedetei nu este una de nota zece. Proaspăta mămică spune că vremea de afară, oboseala și toate care s-au adunat în ultima vreme, o fac să fie lipsită de energie

”De la o vreme încoace sunt fără energie, fizic și psihic. Abia mă trezesc noaptea, de multe ori de altfel, ca să o hrănesc pe fiică-mea, abia ies din casă ca să mai cumpăr ce e nevoie sau să mă duc până la casa mea să văd cum merg lucrările. Ideea este că nu știu ce să fac ca să ies din starea asta, nici vremea de afară nu mă ajută, abia aștept să vină primăvara”, a mai adăugat fosta prezentatoare de la ”Chefi la cuțite”.

Citește și: Cum se înțeleg, de fapt, Codin Maticiuc și Smiley. Afaceristul a avut în trecut o relație cu Gina Pistol: ”Senzația e reciprocă”

Adblock test (Why?)


Cu ce probleme de sănătate se confruntă Gina Pistol. Prezentatoarea Chefi la cuțite le-a cerut ajutorul - Spynews
Read More

No comments:

Post a Comment

Nicoleta Luciu, batuta cu bestialitate! In ce stare se afla acum vedeta. Detalii zguduitoare - VoxBiz

Una dintre cele mai cunoscute și dorite femei din România ascunde o dramă de neimaginat. Este vorba despre Nicoleta Luciu care are un tecut...