Rechercher dans ce blog

Wednesday, June 30, 2021

Gestul pe care l-a făcut Andreea Antonescu când a aflat că tatăl ei a murit.… - IMPACT

Andreea Antonescu și-a deschis sufletul și a vorbit despre momentele cumplite prin care a trecut atunci când a aflat de moartea tatălui ei. Chiar dacă au trecut 20 de ani de la nefericitul eveniment, vedeta își amintește cu groază de acele clipe care au marcat-o pentru tot restul vieții. Iată gestul pe care l-a făcut Andreea Antonescu când a aflat că tatăl ei a murit. Ce a cumpărat de la prima benzinărie!

Gestul pe care l-a făcut Andreea Antonescu când a aflat că tatăl ei a murit

Andreea Antonescu a vorbit în emisiunea lui Cătălin Măruță, de la Pro TV, despre coșmarul pe care l-a trăit atunci când a aflat că tatăl ei a murit, răpus în luna iulie a anului 2001 de un stop cardiac. Frumoasa cântăreață și-a deschis inima chiar într-un salon de tatuaj, unde a vorbit despre semnificația cifrei 57 pe care o are tatuată pe corp.

„Mi-am dorit foarte tare să îmi tatuez numărul 57 pentru că este anul nașterii tatălui meu și totodată un număr care mă urmărește de mulți ani”, a declarat vedeta.

Ulterior, reporterul a întrebat-o ce altă însemnătate mai are această cifră, iar Andreea a dat următorul răspuns: „M-am trezit într-o dimineață, după un vis foarte ciudat, era 5:57, am intrat pe google și când mi-a apărut mesajul «angel 57», nu m-a mai interesat să aflu altă însemnătate”.

Ce a cumparat Andreea Antonescu de la prima benzinarie
Ce a cumparat Andreea Antonescu de la prima benzinarie

Ce a cumpărat de la prima benzinărie

Andreea Antonescu a mărturisit că totul s-a petrecut foarte repede și a fost un adevărat șoc. Vedeta a povestit ca aceea a fost cea mai grea perioadă a vieții ei, fiind devastată din cauza acestei pierderi imense. Andreea Antonescu a spus că a avut nevoie de patru ani de terapie pentru a se pune pe picioare. Cântăreața își amintește și acum de ziua în care a aflat nefericita veste și a mărturisit care a fost primul gest pe care l-a făcut. Iată ce a cumpărat de la prima benzinărie.

„Era dimineața probei de limba și literatura română de la bacalaureat. Am susținut examenul, am plecat spre Galați. M-am oprit la o benzinărie și am cumpărat 2 ursuleți identici de pluș. Pe unul l-am ținut la căpătâiul lui până s-a terminat înmormântarea și pe unul l-am ținut și am plâns în el. E singurul lucru care mi-a mai rămas”, a declarat Andreea Antonescu, în cadrul emisiunii lui Cătălin Măruță.

Adblock test (Why?)


Gestul pe care l-a făcut Andreea Antonescu când a aflat că tatăl ei a murit.… - IMPACT
Read More

No comments:

Post a Comment

Nicoleta Luciu, batuta cu bestialitate! In ce stare se afla acum vedeta. Detalii zguduitoare - VoxBiz

Una dintre cele mai cunoscute și dorite femei din România ascunde o dramă de neimaginat. Este vorba despre Nicoleta Luciu care are un tecut...