Rechercher dans ce blog

Monday, May 31, 2021

E oficial! Alice Badea și What’s Up s-au despărțit. Sunt primele declarații făcute de iubita… - IMPACT

What’s Up trece prin mari schimbări în viața sa. Artistul a anunțat în urmă cu câteva zile că pleacă din România pentru a-și rezolva nişte probleme de sănătate. Se pare însă că artistul întâmpină dificultăți și în viața amoroasă.

Alice Badea, iubita lui What’s Up, a confirmat despărțirea de artist

What’s Up a plecat din ţară în urmă cu câteva zile pentru că are nişte probleme de sănătate. Artistul a făcut acest anunț pe pagina sa de Instagram, unde a publicat și o imagine în care apare la aeroport.

„Vă pup, vă iubesc, plec o vreme să-mi liniștesc inimioara! Ps: Pe drum spre aeroport, sper să nu fie ultimul drum…”, a mai scris artistul pe rețelele de socializare.

Se pare însă că nici în plan sentimental artistul nu o duce prea bine. Alice Badea, iubita cântărețului, a anunțat public că în acest moment au luat o pauză în relație și că What’s Up are nevoie de o perioadă de liniște pentru a-şi pune în ordine gândurile.

Iubita artistului nu a dorit să dea prea multe detalii despre despărțire și a mărturisit că nu poate vorbi în numele soțului său. Cei doi nu se mai urmăresc nici pe rețelele de socializare și chiar au șters toate pozele în care apăreau împreună.

”Am decis să ne separăm și atât. El e în vacanță, eu am treabă. Aș vrea să spună el când o să spună. Eu nu pot vorbi în numele lui, dar a plecat și a luat o pauză să își pună ordine în sănătate, viață și gânduri”, a declarat Alice Badea.

E oficial! Alice Badea si What's Up s-au despartit. Sunt primele declaratii facute de iubita artistului2
E oficial! Alice Badea si What’s Up s-au despartit. Sunt primele declaratii facute de iubita artistului

What’s Up a cerut-o de soţie pe Alice la scurt timp după ce a cunoscut-o

Despărțirea celor doi este una surprinzătoare, mai ales că în urmă cu trei luni What’s Up a dezvăluit că s-a căsătorit cu Alice în secret. Mai mult, artistul povestea că își dorește foarte mult să devină tată. Cântărețul a cunoscut-o pe Alice Badea la doar o lună de la divorțul de Simina, cu care a avut o relație de 9 ani.

„La 33 de zile de relație, ea avea 33 de ani atunci, și am cerut-o de soție. Pe nou, am zis. După 33 de zile am zis că o vreau pentru toată viață, am întrebat-o şi uite-ne. Actele nu îți garantează dragostea, oamenii se schimbă. Așa că am decis să ne facem acest simbol, fluturașul. Eu, ca ființă, sunt foarte fragil de felul meu. De Valentines Day bem un vin, poate facem un copil, dacă ne ajută bunul Dumnezeu”, a spunea What’s Up în urmă cu câteva luni la Pro TV.

Adblock test (Why?)


E oficial! Alice Badea și What’s Up s-au despărțit. Sunt primele declarații făcute de iubita… - IMPACT
Read More

No comments:

Post a Comment

Nicoleta Luciu, batuta cu bestialitate! In ce stare se afla acum vedeta. Detalii zguduitoare - VoxBiz

Una dintre cele mai cunoscute și dorite femei din România ascunde o dramă de neimaginat. Este vorba despre Nicoleta Luciu care are un tecut...